نمایش عکسهام

نگاهی از شهر من

نمایش عکسهام

نگاهی از شهر من

پیچ ساغروان

جاده مشهد به چناران_ روستای ساغروان

این قسمت جاده به دلیل پیچی که دارد معروف به پیچ ساغروان می باشد و مکان خوبی برای کارگرهای زن و مرد این روستاست که از صبح زود منتظر می شوند تا اگر کسی برای کار (که اغلب کارهای سخت کشاورزی و ساختمانی می باشد) کارگر مورد نیاز داشت سر کار ببرند. اینجا افراد افغانی هستند که برای جلب نظر صاحب کار، بیشتر کار

می کنند با حقوق کم تر ، و  این امر باعث می شود خود نیروهای بومی بیکار می شوند و گاهی تا چند روز کار پیدا نمی کنند.


نظرات 4 + ارسال نظر
mahdi jalali جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

lعالی بود

صادق ذباح دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://sabte-zaman1.blogfa.com/

آفرین محسن،داری خوب کار میکنی

ممنونم صادق جان
درود

محسن سعیدیان دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

عاشق تعهد هنری ات هستم اقا محسن

محسن جان ممنون که اومدی و عکسها رو دید.
همیشه بهم انرژی+ بهم میدی.
شاد و سر بلند باشی

محمد چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام آقا محسن عزیز
تبریک میگم عکس خوبی شده
یک نکته کوچیک در مورد قسمت های کم نور عکس میخواستم بگم ، متوجه شدم صبح زود بوده ، دوباره به توضیحات خوب عکست نگاه کردم متوجه شدم
فقط یک نکته باقی موند، شاید ، شاید میتونستی از سایه های افراد بهتر استفاده کنی
ببخشید، عکست خوبه ها ، فقط از جنبه کمک گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد