نمایش عکسهام

نگاهی از شهر من

نمایش عکسهام

نگاهی از شهر من

I'm a good boy

نظرات 5 + ارسال نظر
ح- محمودی جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام عزیزم
مرسی عکس های قشنگی بود. لطفا عکس های بیشتری بگذارید. در ضمن جسارتا می تونی وبلاگ زیباتری رو برای این منظور طراحی کنی.
بدرود

سلام برادر
خوبی؟
ممنونم که اومدی و لطف کردی وبلاگ رو دیدی.
حسن جان برای طراحی وبلاگ من هم دوست دارم بهترش کنم. ولی تا این حد بلدم.
اگه میتونی کمکم کنی ازت ممنون میشم.
البته اگه وقت داشته باشی.
باز هم تشکر که اومدی.
شاد باشی و خوش

صادق ذباح شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ http://sabte-zaman1.blogfa.com/

عکس خودت این گوشه خیلی بد شده،ری سایز کن تو سایز کوچیک،ببین کدوم سایز عکست خوب میشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ق.ظ

دیگه پسر خوبی شدم

مهدی سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ

خیلی قشنگ بود..باریکلا

ممنونم مهدی جان

mahdi jalali جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

بازم میگم-قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد