نمایش عکسهام

نگاهی از شهر من

نمایش عکسهام

نگاهی از شهر من

Mothers' Paradise



بی بی فاطمه که تو قسمت آلزایمری های بهشت مادران بستریه، همش تختشو عوض میکنه و میگه سرهنگ (شوهرش) کی میاد دنبالش؟ و پرستارها بهش میگن بخواب میاد. او چند وقتی هست که همش این سوال رو می پرسه.
نظرات 6 + ارسال نظر
حمید سبحانی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

فکر می کنم در ادیت بهتر می توانستید نورها و کنتراست رو در بیارین
ممنونم. عکس خوبیست

ممنونم استاد.

فاطمه بهبودی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ق.ظ

پست خوبیه .. با نظر آقای سبحانی موافق هستم . یک کم کنتراست ادیتت رو بهتر کنی خیلی قوی تر میشه . خوشحالم میبینم برای عکس ها کپشن خوبی مینویسی .. این خیلی به کارت کمک میکنه . از همین سوژه های کوچیک کارت رو ادامه بده .. کم کم به مجموعه های بزرگ می رسی و موفق باشی

محمد سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

اینم خیلی خوبه ، آفرین
ادیت عکس بهتر از قبلی ها شده ولی بازم اگه روش کار کنی بهتر میشه
بنظرم دیوار سمت راست زیادی روشنتر از سوژه (پیرزن و ساعت) هست

فریادسبز چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

محسن جان جداازادیت فکرمیکنم به سوژت نزدیک میشدی و عکست افقی بود بهتر

mahdi jalali جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ

من فنی کار نیستم محسن جون
بهر حال چون کار خودته باید بگم مثل خودت حرف نداره

محسن سعیدیان دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

بازم مثل همیشه دست گذاشتی روی سوژه های تاثیر گذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد